«Οι ιδιωτικοί φορείς και οι επαγγελματίες πρέπει να πάρουν την υπόθεση τουρισμός στα χέρια τους» δήλωσε μιλώντας στη Γιάννα Κουλουμπή και στον Ιόνιαν Γκάλαξι ο επικεφαλής της εταιρίας Life Think Σπύρος Γασπαρινάτος. Η Κεφαλλονίτική εταιρία που ασχολείται με το τουρισμό, τις διαδικτυακές εφαρμογές και τα Social Media, πριν λίγους μήνες είχε απασχολήσει και το οικονομικό περιοδικό Forbes με ειδική αναφορά για το έργο της συγκεκριμένης εταιρίας.
Ο Σπύρος Γασπαρινάτος, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι η Life Think σε μόλις 4 χρόνια έχει αναδειχθεί σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα στον τομέα του Internet και Social Media με έμφαση στον κλάδο του Τουρισμού.
Ο Τουρισμός τα τελευταία χρόνια πηγαίνει πολύ καλά γενικά στην Ελλάδα. Τη μερίδα του λέοντος της αύξησης την παίρνουν τα νησιά τα οποία δείχνουν επαγγελματισμό και στρατηγική, δηλαδή η Μύκονος, Σαντορίνη και κάποιοι άλλοι μικρότεροι προορισμοί. Επίσης, ο ιδιωτικός τομέας δίνει την δυναμική και την εξωστρέφεια σε αυτά τα νησιά και αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο.
Δεν ακούγεται ο ιδιωτικός τομέας στη Κεφαλονιά
Στην ερώτηση της δημοσιογράφου ο κ. Γασπαρινάτος ήταν αιχμηρός τονίζοντας ότι σε αντίθεση με άλλα νησιά στην Κεφαλονιά ο ιδιωτικός τομέας είναι ο τελευταίος που ακούγεται. Δεν ακούγονται τα προβλήματα του, οι ανησυχίες του και οι όποιες αναπτυξιακές κινήσεις γίνονται και ειδικά οι νέοι που αυτοί την περίοδο προσπαθούν με αυτές τις δυσκολίες. Στην Κεφαλονιά οι φωνές που ακούγονται για τον Τουρισμό είναι μόνο από κάποιους δημοσιογράφους, καθηγητές και πολιτικούς που ελάχιστοι σχέση έχουν με τον Τουρισμό και μας έχουν μπλέξει σε ένα σπιράλ εσωστρέφειας.
Οι άνθρωποι που ζουν από τον Τουρισμό δεν μπόρεσαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους γιατί την είχαν οι θεωρητικοί του Τουρισμού που φυσικά η επιβίωσή τους δεν εξαρτάται από τον Τουρισμό!
Απαντήσεις για το περιβόητο site του Δήμου Κεφαλονιάς
Ο κ. Γασπαρινάτος μίλησε για το περιβόητο νέο site του Δήμου Κεφαλονιάς και τεράστια λάσπη που έχει δεχθεί τους τελευταίους μήνες. Το έργο του Δήμου για το οποίο γίνεται κριτική στον Δήμο ότι είναι ένα site των 270.000 δεν είναι ένα site. Είναι ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα το οποίο αποτελείται από 5 τμήματα εκ των οποίων το site είναι το μικρότερο. Επίσης είναι ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να το είχε η Κεφαλονιά 10 χρόνια πριν και είναι μία ευκαιρία να γίνει δυναμική προώθηση της Κεφαλονιάς.
Κλείνοντας, ο εκπρόσωπος της life think έκανε ακόμη μια φορά έκκληση, ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, να μην περιμένει άλλο τους θεσμικούς και να βοηθήσει τον Δήμο και την Περιφέρεια στην προώθηση της Κεφαλονιάς και όχι το αντίθετο!
Σε κλίμα υγιούς ανταγωνισμού, ελεύθερης αγοράς, συνέργειας τουριστικών δραστηριοτήτων και έξυπνων τακτικών οι Κεφαλλονίτες επιχειρηματίες είναι οι μόνοι που μπορούν να κάνουν αυτό που σήμερα φαντάζει αδιανόητο… Να σώσουν τον τόπο μας.