Ακόμα μια διάκριση για την Κεφαλλονίτικη εταιρεία
Βραβείο για την .LifeThink στο Βερολίνο
Τουρισμός
30/03/2016 | 17:47

Με το βραβείο Mate Travel Award, ως ένας από τους καλύτερους gay προορισμούς παγκοσμίως. βραβεύτηκε η Μύκονος στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου. Το βραβείο παρέλαβαν η κ. Τόνια Ανδρόνικου, πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής της Μυκόνου, καθώς και η κ. Αφροδίτη Δελλαπόρτα, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας .LifeThink, που οργάνωσε τη συμμετοχή της Μυκόνου στο Pink Pavilion της ΙΤΒ.

Η διεθνής έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ως γνωστόν, αποτελεί την πιο καταξιωμένη αλλά και πρωτοπόρα έκθεση στο χώρο της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Είναι η έκθεση που δημιουργεί τάσεις και αναδεικνύει νέους προορισμούς. Έτσι εδώ και δεκαετίες διοργανώνει, σε συνεργασία με το Foundation LGBT, το Pink Pavilion που φιλοξενεί αυστηρά και αποκλειστικά προορισμούς που μπορούν να επιλεγούν από τα μέλη του, προορισμούς που μπορούν να αποδείξουν υπηρεσίες φιλοξενίας χωρίς ανισότητες, ρατσισμό και αποκλεισμούς, ενώ παράλληλα μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και αισθητικής.

Η τολμηρή αυτή απόπειρα προώθησης του νησιού με στόχο εξειδικευμένες υψηλού εισοδήματος αγορές, υποστηρίχθηκε ένθερμα από καταξιωμένες επιχειρήσεις του νησιού της Μυκόνου. Επιχειρήσεις που εδώ και πολλά χρόνια αποτελούν τη ραχοκοκαλιά στο σχηματισμού της παγκόσμιας αναγνωσιμότητας του νησιού.

mykonos (2)

Η Μύκονος, παρουσίασε το δικό της περίπτερο στο Pink Pavilion της ΙΤΒ. Η οργάνωση από την εταιρεία LifeThink αφορούσε σε επιμέρους δράσεις όπως: σχεδιασμό και διανομή 5.000 καλαίσθητων λευκωμάτων με πλούσιο, αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό από τις ομορφιές του νησιού και εκτενή αναφορά στις επιχειρήσεις που συμμετείχαν.

Ωστόσο, το γεγονός που κάνει τη συγκεκριμένη προσπάθεια προβολής να ξεχωρίζει είναι ότι η ομάδα που την διοργάνωσε, λειτούργησε βασιζόμενη στο στοχευμένο destination marketing. Αυτό σημαίνει πως η όλη παρουσία και διοργάνωση του περιπτέρου της Μυκόνου είχε ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα και απέβλεπε να προσελκύσει συγκεκριμένο κοινό. Η προώθηση του νησιού εστίαζε στην έννοια της Διαφορετικότητας (Diversity) και της Ελευθερίας (Freedom), απευθυνόμενη κυρίως στην ανερχόμενη αγορά της διεθνούς IGL κοινότητας. Στο Pink Pavilion συμμετείχαν προορισμοί όπως η Αυστρία, η Κούβα, η Ίμπιθα, ο Καναδάς, η Γερμανία και άλλοι.

Με τον τρόπο αυτό, η Μύκονος κατέστησε σαφές πως ανήκει δικαίως στους κορυφαίους IGLT προορισμούς του κόσμου. Ταυτόχρονα, η προοδευτική αυτή στάση που ακολουθήθηκε από τους επιχειρηματίες σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη τεχνολογικά προβολή και την εναρμονισμένη με την ομορφιά του νησιού αισθητική επισφραγίζει την ηγετική θέση της Μυκόνου στην Ελληνική τουριστική βιομηχανία.

Η .LifeThink εδώ και 5 χρόνια ηγείται στο σχεδιασμό εφαρμογών για διάφορα ελληνικά νησιά.

mykonos (3)

Από την εκδήλωση απονομής του βραβείου Mate Travel Award,στη Μύκονο, στην ΙΤΒ του Βερολίνου, το οποίο παρέλαβαν η κ. Τόνια Ανδρόνικου, πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής της Μυκόνου και η κ. Αφροδίτη Δελλαπόρτα, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας .LifeThink.

Πηγή: tornosnews.gr

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ