Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής του Δήμου Κεφαλλονιάς, κατά τη διάρκεια της οποίας αναφέρθηκαν με συντομία οι δράσεις και οι συνεργασίες της προηγούμενης χρονιάς, ενώ παρουσιάστηκαν και οι στόχοι για το νέο έτος
Τουριστική Επιτροπή: Ετέθησαν οι στόχοι για το 2017
Πρωτοσέλιδα
19/12/2016 | 14:53

Της Γιάννας Κουλουμπή

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής του Δήμου Κεφαλλονιάς, κατά τη διάρκεια της οποίας αναφέρθηκαν με συντομία οι δράσεις και οι συνεργασίες της προηγούμενης χρονιάς, ενώ παρουσιάστηκαν και οι στόχοι για το νέο έτος.

Πριν την παρουσίαση έγιναν τοποθετήσεις των μελών για διάφορα ζητήματα, ανάμεσα στις οποίες εκείνη του κ. Π. Μεταξά για τον εναλλακτικό τουρισμό και την αγορά του Βερολίνου και του κ. Τιμοθεάτου για τις εκθέσεις και τις συνεργασίες που πρέπει ο Δήμος να κυνηγήσει, καθώς και το νέο site του Δήμου Κεφαλλονιάς, το οποίο συγκριτικά με άλλα site από άλλα μέρη της Ελλάδας είναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο πλούσιο και λειτουργικό. Για αυτό άλλωστε και πρέπει να προβληθεί περισσότερο.

Ο κ. Κεκάτος πραγματοποίησε μια συνοπτική παρουσίαση όλων των δράσεων του Δήμου Κεφαλλονιάς στο τουριστικό κομμάτι για τον χρόνο που πέρασε ανά μήνα, ενώ δεσμεύτηκε στο μέλλον όλα αυτά τα στοιχεία να δοθούν αναλυτικά στη δημοσιότητα. Στη συνέχεια έδωσε το λόγο στον Σταύρο τον Κορκό, ο οποίος, με τη βοήθεια διαφανειών, έδωσε μια εικόνα για την υφιστάμενη κατάσταση στη χώρα και την Κεφαλλονιά ειδικότερα με βάση τα στοιχεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Αμέσως μετά αναφέρθηκε στους στόχους που τίθενται. Βασικός στόχος είναι η προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κεφαλλονιάς και  συνδυαστικά η αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιμέρους στόχοι που θα συμβάλουν στην επίτευξή του βασικού στόχου είναι η δημιουργία μεγαλύτερης ζήτησης σε υπάρχουσες αγορές, η δημιουργία ενδιαφέροντος σε νέες δυναμικές αγορές, η προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού που θα προσελκύσουν ζήτηση η οποία θα αυξήσει την επισκεψιμότητα και θα επιμηκύνει την τουριστική περίοδο

Για την προβολή του νησιού θα δοθεί σημασία στην δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, στο μείγμα προώθησης, τα μέσα (internet, καταχωρήσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, δημιουργία έντυπου υλικού και ηλεκτρονικού υλικού, διοργάνωση συνεδρίων, workshop, road shows), τις έρευνες και τις μελέτες.

Πέρα από αυτά, προέκυψαν και μερικά σημαντικά συμπεράσματα για την υφιστάμενη κατάσταση του νησιού σε σχέση με άλλα νησιά του Ιονίου. Ένα από αυτά είναι το γεγονός ότι στο νησί μας παρατηρείται μεγάλη πληρότητα των καταλυμάτων τα τελευταία χρόνια (Ιούνιο έως και Σεπτέμβριο), πλην όμως έχουμε πολύ μικρό  δυναμικό κλινών και περιορισμό της διάρκειας της τουριστικής περιόδου τα τελευταία χρόνια. Για αυτό το λόγο άλλωστε, από τους υπευθύνους της τουριστικής προβολής του νησιού θεωρείται ότι πρέπει να γίνει εστίαση κυρίως στην επιμήκυνσή της τουριστικής περιόδου.

Κλείνοντας, δόθηκαν στη δημοσιότητα και οικονομικά στοιχεία (προϋπολογισμός). Ο Δήμος αναμένεται να διαθέσει 60000 ευρώ για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του νησιού, τα οποία θα διατεθούν σε δημιουργία έντυπου πολλαπλής χρήσης και δημιουργία θεματικών εντύπων (18000), σε δημιουργία-αναβάθμιση-προώθηση Δικτυακού Τόπου (5000), στη δημιουργία και αναπαραγωγή cd-rom, memory stick, advertisement films κ.λπ ( 5000), στις δαπάνες διαφήμισης σε τουριστικά περιοδικά κτλ., εκδόσεις & ηλεκτρονικά μέσα (10000), στη συμμετοχή σε συνέδρια, εκθέσεις συναντήσεις διαλέξεις (18000), στη διοργάνωση συνεδρίων – συναντήσεων -διαλέξεων (2000), στις έρευνες ανάλυσης υφιστάμενης κατάστασης (1000) και στις μελέτες διαμόρφωσης στρατηγικής (1000).

Σημαντικό: ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer