Σχεδιάζονται να ανακοινωθούν «πακέτα ενεργειακών προϊόντων» που θα περιλαμβάνουν από συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας μέχρι και χρηματοδότηση πελατών για ενεργειακή αναβάθμιση των κατοικιών τους.
«Πακέτα» εξοικονόμησης ενέργειας από τη ΔΕΗ
27/04/2011 | 21:47

Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις όπως για παράδειγμα πώς να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκό στην ταράτσα τους σχεδιάζει να παράσχει η ΔΕΗ μέσα στους επόμενους μήνες. Σε δεύτερο μάλιστα στάδιο εξετάζει να δραστηριοποιηθεί στον τομέα των καθετοποιημένων ενεργειακών συμβουλών (ESCO’s) είτε μέσω της δημιουργίας θυγατρικής είτε σε συνεργασία με άλλον εξειδικευμένο παίκτη του χώρου από την Ελλάδα ή το εξωτερικό. Κι αυτό καθώς η ΔΕΗ χρειάζεται την τεχνογνωσία και την εμπειρία ενός ειδικού πάνω στο αντικείμενο κάτι το οποίο διαθέτουν ελάχιστοι στην Ελλάδα γι’ αυτό και πιο πιθανό θεωρείται το σενάριο της συνεργασίας με κάποιον τέτοιο ξένο πάροχο.

Τα παραπάνω βρίσκονται στις προτεραιότητες της διοίκησης της επιχείρησης η οποία εδώ και καιρό σχεδιάζει να ανακοινώσει «πακέτα ενεργειακών προϊόντων» που θα περιλαμβάνουν από συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας μέχρι και χρηματοδότηση πελατών για ενεργειακή αναβάθμιση των κατοικιών τους.

Στο πλαίσιο δε της παροχής διευρυμένων υπηρεσιών στους πελάτες της περιλαμβάνεται και η δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών μέσω του Ιντερνετ και η αξιοποίηση των έξυπνων κινητών (i phone, Android) που μαζί με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας της αποτελούν προτεραιότητες της γενικής διεύθυνσης εμπορίας της ΔΕΗ.

H νέα ιστοσελίδα θα διαθέτει εταιρική τηλεόραση τύπου YouTube, όπου θα προβάλλονται οι διάφορες δραστηριότητες της επιχείρησης, ενώ θα γίνεται και χρήση της υπηρεσίας FLICKR για φωτογραφικό και εταιρικό υλικό για δημοσιογράφους. Mέσω της σύνδεσης μετρητή με το τηλέφωνο, ο καταναλωτής θα μπορεί να έχει real time ενημέρωση για την κατανάλωσή του αποφεύγοντας έτσι τους «έναντι λογαριασμούς».

Σε ό,τι αφορά στους οικιακούς καταναλωτές, η ΔEH έχει εγκρίνει ήδη τον προϋπολογισμό ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των 82 μεγάλων καταστημάτων της, διαδικασία η οποία έχει ξεκινήσει και ήδη 4 από αυτά είναι έτοιμα. Παράλληλα σχεδιάζει την επέκταση της γραμμής 10500 -που αυτή τη στιγμή λειτουργεί μόνο στην Aττική- σε ολόκληρη τη χώρα.