Με στόχο την παρότρυνση των Ελλήνων να προτιμήσουν τη χώρα τους για τα εφετινά ταξίδια και τις διακοπές τους.
Καμπάνια για την προώθηση του εσωτερικού τουρισμού
14/04/2011 | 12:01

Με στόχο την παρότρυνση των Ελλήνων να προτιμήσουν τη χώρα τους για τα εφετινά ταξίδια και τις διακοπές τους, οι θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας ξεκίνησαν από χθες τον δεύτερο κύκλο της επικοινωνιακής τους καμπάνιας «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», με τη θερμή συμπαράσταση του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η καμπάνια περιλαμβάνει 4 τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, τα οποία προβάλλουν τους παραδοσιακούς ξενώνες και τον χειμερινό τουρισμό, τον πολιτισμό μέσω του νέου μουσείου της Ακρόπολης, αλλά και τη ζεστασιά της αθηναϊκής φιλοξενίας και διασκέδασης μέσα από μία παραδοσιακή ταβέρνα. Ο δεύτερος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο. Οι φορείς που μετέχουν σε αυτήν την πρωτοβουλία, με την επωνυμία «Συμμαχία για την Ελλάδα», είναι οι: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος, Ενωση Εταιριών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών, Ενωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος, Ενωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας, Ενωση Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου.
Μιλώντας στη χθεσινή παρουσίαση του δεύτερου κύκλου της καμπάνιας, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργος Νικητιάδης υπογράμμισε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, στην ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων περιοχών της χώρας, τονίζοντας παράλληλα την αξία της εθελούσιας προσφοράς και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Ο δεύτερος κύκλος της καμπάνιας σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία MCann Erickson.

Πηγή: kerdos.gr