Μέτρα για όλους τους σεισμόπληκτους και τα παιδιά τους, χωρίς διαχωρισμούς σε «παλιούς» και «νέους».
Η εκπαιδευτική κοινότητα απαντά στις προκλήσεις και στον αποχαρακτηρισμό του Νομού, ως σεισμόπληκτου
Κοινωνία
11/03/2016 | 07:59

«Πλημμύρισε» από μαθητές – γονείς και εκπαιδευτικούς το 2ο Λύκειο, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της ΕΛΜΕ-ΚΙ, προκειμένου να αντιπαλευτεί ο αποχαρακτηρισμός του Νομού, ως σεισμόπληκτου και γενικότερα να οργανωθεί ο αγώνας ενάντια στο σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ. Κόντρα στην εγκατάλειψη των σχολείων και των μαθητών από την κυβέρνηση αλλά και όλες τις δυνάμεις που θεωρούν ότι οι ανάγκες των σεισμόπληκτων και των παιδιών τους πρέπει να θυσιαστούν υπέρ της ανάπτυξης και της κερδοφορίας του κεφαλαίου, αποφασίστηκε να διεκδικηθεί το εξής πλαίσιο αιτημάτων:
Να παραταθεί ο χαρακτηρισμός του Νομού, ως σεισμόπληκτου, και να διατηρηθεί το καθεστώς εκτάκτου ανάγκης, μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές σε ατομικές κατοικίες και δημόσιες υποδομές (σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, νοσοκομεία, οδικό δίκτυο, πολιτιστικά μνημεία, αποχετευτικό δίκτυο, ύδρευση κλπ).
Μέτρα για όλους τους σεισμόπληκτους και τα παιδιά τους (επίδομα ενοικίου, απαλλαγή από ΕΝΦΙΑ, οικίσκοι για τους άστεγους, νέες εργατικές στο Ληξούρι, αποζημιώσεις κλπ), χωρίς διαχωρισμούς σε «παλιούς» και «νέους».
Σύγχρονες – ασφαλείς σχολικές υποδομές με νέα σχολεία, με 100% κρατική χρηματοδότηση, με ουσιαστικούς αντισεισμικούς ελέγχους και θωράκιση παντού. Να δρομολογηθούν τώρα νέο σχολικό συγκρότημα για το Ληξούρι, νέο μηχανουργείο για το ΕΠΑΛ καθώς και τα υπόλοιπα σχολικά συγκροτήματα που εκκρεμούν.
Να μην επιστρέψουν τα σχολεία σε ακατάλληλα και πεπαλαιωμένα κτίρια (πχ παλιό συγκρότημα 2ου – 3ου Γυμνασίου). Να παρθούν μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών στο Γυμνάσιο Μεσοβουνίων. Να ληφθούν μέτρα για το νέο συγκρότημα στο Φαραώ (πχ κλειστό γυμναστήριο, διευθετήσεις χώρων, πρόσθετες ρυθμίσεις για την ασφάλεια των μαθητών).
Να ολοκληρωθούν οι μελέτες που εκκρεμούν για τα «κίτρινα» σχολεία με το νέο αντισεισμικό κανονισμό, να προχωρήσουν τα έργα με πλήρη διασφάλιση των πολεοδομικών όρων που προβλέπονται, χωρίς προσχήματα και καθυστερήσεις.
Να αποκατασταθεί όλο το εσωτερικό δίκτυο που αφορά τις σχολικές μεταφορές και να αντιμετωπιστούν οι κίνδυνοι από βραχοπτώσεις. Να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια στις σχολικές μεταφορές, με τεχνικά έργα στα επικίνδυνα σημεία.
Να σταματήσει το αίσχος της ακαταλληλότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων σε όλη την έκταση του Νομού (κερκίδες Κεραμειών, κεντρικό γήπεδο Αργοστολίου κοκ).
Να παραμείνει για σχολική χρήση όλη η έκταση του «Ξενία» και να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίησή του από το ΤΑΙΠΕΔ. Να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση στα Ράγια του Πόρου και εκεί να γίνει το νέο σχολικό συγκρότημα της περιοχής.
Να δοθεί ποσόστωση στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και για τη φετινή χρονιά.
Για τα παραπάνω:
Εκπαιδευτικοί – γονείς και μαθητές θα δώσουν «παρών» την Τετάρτη 16 Μάρτη και ώρα 6.30 μμ στη Συνέντευξη Τύπου που έχει προγραμματίσει η Επιτροπή Αγώνα Φορέων στο Εργατικό Κέντρο.
Στην επικείμενη 48ωρη γενική απεργία, που θα γίνει με την κατάθεση του αντιασφαλιστικού νόμου, στο Νομό να αναδειχθεί το τρίπτυχο: ασφαλιστικό – υγεία – σεισμόπληκτοι.
Να εκδοθούν ψηφίσματα με άξονα το πλαίσιο αιτημάτων, να υπάρξει συντονισμός και να στηριχθούν πρωτοβουλίες που θα παρθούν από μεριάς των μαθητών, να κληθούν και άλλοι φορείς που εμπλέκονται (πχ τοπικό ΤΕΕ) να συμβάλλουν στην ανάδειξη του τέλματος στα έργα για σύγχρονα – ασφαλή σχολεία.
Να ασκηθεί κάθε δυνατή πίεση προς την τοπική διοίκηση ώστε να υλοποιήσει τη δέσμευσή της για ραντεβού με το Υπουργείο Παιδείας και με απαίτηση στην παράσταση να παραβρίσκεται η βουλευτής του Νομού, από την οποία απαιτούμε δημόσια τοποθέτηση. Συμφωνήθηκε, επίσης, να διευρυνθεί η παρέμβαση με παράσταση στο Υπουργείο Υποδομών. Τη μέρα εκείνη να αναπτυχτούν πολύμορφες πρωτοβουλίες από πλευράς μαθητών – γονέων – εκπαιδευτικών.

 

Αργοστόλι 11/3/2016
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer