Πραγματοποιείται ταυτόχρονα με την έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Ηotelia και παρουσιάζει αύξηση εκθετών
Άνοιξε τις πύλες της η έκθεση τουρισμού Philoxenia
Τουρισμός
14/11/2014 | 09:31

«Αγοράστε Ελλάδα και, στον ίδιο χώρο, γνωρίστε τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς στα Βαλκάνια»: στο δίπτυχο αυτό «ποντάρει» η ΔΕΘ- HELEXPO ΑΕ για τις επόμενες διοργανώσεις της έκθεσης τουρισμού Philoxenia, την οποία, αρχής γενομένης από το 2015, φιλοδοξεί ν’ αναδείξει σε μια πραγματικά διεθνή έκθεση, με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την «εξειδίκευση»στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ήδη, η φετινή 30η Philoxenia, θα διαρκέσει έως τις 16 Νοεμβρίου, πραγματοποιείται ταυτόχρονα με την έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Ηotelia και παρουσιάζει αύξηση εκθετών, εκπροσώπηση του συνόλου σχεδόν των ελληνικών προορισμών και ενισχυμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, στη διάρκειά των δύο εκθέσεων αναμένεται να πραγματοποιηθούν περισσότερες από 1000 επιχειρηματικές συναντήσεις, μεταξύ 100 εμπορικών επισκεπτών από 22 χώρες και πολλών από τους 200 εκθέτες (έναντι 152 πέρυσι, όταν η Ηotelia δεν ήταν αυτόνομη έκθεση, αλλά κομμάτι της Philoxenia).

«O στόχος μας για τη Philoxenia είναι να αναδειχτεί σε μια πραγματικά διεθνή έκθεση, όπου η πλειοψηφία του κόσμου θα προέρχεται από τη διεθνή αγορά (σ.σ. σήμερα το ποσοστό των ξένων κυμαίνεται γύρω στο 20%)», σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo AE, Τάσος Τζήκας, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κυριάκος Ποζρικίδης, εξήγησε ότι ο σχεδιασμός της διοίκησης για την έκθεση περιλαμβάνει δύο σκέλη: αφενός την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών για τους ελληνικούς προορισμούς, δηλαδή μια έκθεση «Βuy Greece»(σ.σ. Αγοράστε Ελλάδα) και αφετέρου την ανάδειξη και των αγορών τουρισμού της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Με άλλα λόγια, στόχος είναι να εκπροσωπείται η περιφερειακή διεθνής τουριστική αγορά και οι επισκέπτες να μπορούν να δουν σε έναν χώρο και να «αγοράσουν» Ελλάδα και Βαλκάνια, γεγονός που -κατά τους διοργανωτές- θα δώσει στη Philoxenia ένα μοναδικό πλεονέκτημα (καθώς ακόμη και οι μεγάλες τουριστικές εκθέσεις στην Τουρκία δεν διαθέτουν τέτοια «εξειδίκευση»).

Το 99% τής τουριστικής Ελλάδας σε 4600 τετραγωνικά!

Εν αναμονή των εξελίξεων, ο κ. Τζήκας επισήμανε ότι φέτος επανεμφανίστηκαν στην έκθεση, μετά από πολλά χρόνια, οι περιφέρειας Αττικής και Κρήτης, με αποτέλεσμα το ελληνικό τουριστικό προϊόν να εκπροσωπείται στην έκθεση σε ποσοστό της τάξης του 99%.

Από την πλευρά του, ο κ. Ποζρικίδης υπενθύμισε ότι πρόκειται για τη μακροβιότερη έκθεση τουρισμού της χώρας και τη μοναδική στο είδος της, επισημαίνοντας ότι η αναβάθμισή της είναι «ορατή» και στο εμβαδόν της, καθώς πλέον οι δύο εκθέσεις καλύπτουν 4600 τετραγωνικά μέτρα, έναντι 3100 πέρυσι. Κατά τον ίδιο, η Hotelia, που πέρυσι δεν ξεπερνούσε τα περίπου 200 τ.μ., φέτος έφτασε τα 1500, ενώ περιλαμβάνει και ένα πρωτότυπο χωριό, στο περίπτερο 12, όπου θα εκτίθεται προϊόντα επίπλου και διακόσμησης και εξοπλισμός για ξενοδοχεία.

Στην «πλατεία» αυτού του χωριού θα αναπτυχθεί και το Hotel Design Project, όπου γνωστοί βιομηχανικοί σχεδιαστές και μηχανικοί θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους για πρότυπα δωμάτια ξενοδοχείων.

Το ωράριο λειτουργίας των δύο εκθέσεων έχει ως εξής: Παρασκευή από τις 11:00-20:00 και μόνο για εμπορικούς επισκέπτες, ενώ το Σάββατο από τις 11:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες και κοινό και την Κυριακή από τις 11:00-18:00 επίσης για εμπορικούς επισκέπτες και κοινό.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia