Ένας από τους εμπνευστές του Herbal Tea, ο Γ. Κωνσταντάτος, μιλά για τα σχέδια της εταιρείας που ανοίγει τα «φτερά» της στο εξωτερικό.
Ένας Κεφαλλονίτης με το τσάι του μαγεύει Ρώσους και Βραζιλιάνους
07/11/2013 | 12:54

Με τις αγορές της Ρωσίας και της Βραζιλίας φλερτάρει το Herbal Tea, το 100% ελληνικό φυσικό τσάι που μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κέρδισε τις εντυπώσεις στην ελληνική αγορά και πλέον αποκτά εξαγωγικό χαρακτήρα.

Η διοίκηση της εταιρείας Intergamma βρίσκεται σε συζητήσεις και τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η αποστολή των πρώτων δειγμάτων. Μετά τη δημιουργία δικτύου διανομής στην κυπριακή αγορά η εταιρεία εντατικοποιεί τις προσπάθειες διείσδυσης σε νέες αγορές, όπως αυτήν της Σαουδικής Αραβίας, καθώς θα λάβει μέρος στην έκθεση «FOOD X» που πραγματοποιείται εκεί μεταξύ 8 και 11 Δεκεμβρίου.

Το Herbal Tea μετράει σχεδόν δύο χρόνια ζωής, καθώς η επίσημη διανομή και διάθεση του προϊόντος σε όλη την Ελλάδα -σε περίπτερα και καταστήματα με ψιλικά, αλλά και στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ- ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2012, μεσούσης της κρίσης. Πρόσφατα υπεγράφη συμφωνία με τον Σκλαβενίτη, ενώ βρίσκεται στα σκαριά η σύναψη συμφωνίας με κάποιες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας.

Δείγματα γραφής έχουν δοθεί ήδη από το Πάσχα, όταν το προϊόν μπήκε δυναμικά και στα αστικά κέντρα. Τα πρώτα μηνύματα από τα νησιά, στα οποία και τοποθετήθηκε αρχικά το προϊόν, είναι θετικά, με τους τουρίστες να το ζητούν ολοένα και περισσότερο λόγω των φυτικών του συστατικών και των ευεργετικών για τον οργανισμό ιδιοτήτων.

herbal_tea

Εμπνευστής του όλου εγχειρήματος ήταν ο Γιώργος Λαγονικάς, ο πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της Intergamma με συνοδοιπόρους τους Γιώργο Κωνσταντάτο, Γενικό Δ/ντή της Intergamma και τον τεχνολόγο τροφίμων Κώστα Τενεδιό, στο εργοστάσιο του οποίου γίνεται η παραγωγή και εμφιάλωση του Herbal Tea.

Όπως αποκαλύπτει στο FortuneGreece.com ο κ. Κωνσταντάτος, η σύλληψη της ιδέας του Herbal Tea προέκυψε  επειδή «αφουγκραστήκαμε την τάση των Ελλήνων καταναλωτών να επιλέγουν ολοένα και περισσότερο βιολογικά φυσικά προϊόντα και προϊόντα τα οποία γνωρίζουν ότι παράγονται στην Ελλάδα από συγκεκριμένες εταιρείες».

Διαβάστε ακόμη: Eleia:Η εταιρεία που έβαλε το ελληνικό ελαιόλαδο στα Harrods!

Ο ίδιος -προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών στο επάγγελμα και έχοντας διατελέσει στο παρελθόν business manager σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία- επέλεξε να ρισκάρει και να επενδύσει μέσα στην κρίση στον πρωτογενή τομέα, ακολουθώντας το παράδειγμα πολλών νέων επιχειρηματιών. Πιστεύει στη δυναμική του συγκεκριμένου προϊόντος επειδή αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του. «Δεν λανσάρεται ένα ακόμη τσάι στην αγορά, αλλά ένα αφέψημα. To Herbal Tea παράγεται ακριβώς όπως παλιά. Είναι αφέψημα, που σημαίνει απλή εμβάπτιση σε ζεστό νερό για ορισμένο χρόνο».

Στην ουσία μιλάμε για ένα προϊόν το οποίο μπορεί κανείς να το ζεστάνει το χειμώνα και να το καταναλώσει ως ζεστό ρόφημα χωρίς να χάσει τις ευεργετικές του ιδιότητες, ενώ μπορεί να καταναλωθεί και στην κρύα έκδοσή του.

Λίγα λόγια για το Herbal Tea:
– Αποτελεί το πρώτο ελληνικό αφέψημα, φτιαγμένο κατά 100% από βότανα της ελληνικής γης και άλλα φυσικά συστατικά (τσάι του βουνού, Λουϊζα, Μαραθόσπορο, Μηδική και ιβίσκο).

– Η διαδικασία εκχύλισης διασφαλίζει την κατά 90-95% παραλαβή του συνόλου των θρεπτικών  στοιχείων από τα βότανα.

– Η παρασκευή του πραγματοποιείται στη Νάουσα και η παραγωγή και συλλογή των βοτάνων γίνεται από Έλληνες παραγωγούς από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδος.

– Διατίθεται σε συσκευασίες των 500ml  με άρωμα λεμόνι και ρόδι.

Η εταιρεία Intergamma λειτουργεί με ίδια κεφάλαια και περιμένει μέσα στην τρέχουσα χρονιά να δρέψει τους καρπούς της επένδυσης άνω των 600.000 ευρώ που πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο. Αυτήν τη στιγμή παράγει μηνιαίως 200.000 μπουκάλια και στόχος για το 2014 είναι να διπλασιάσει την παραγωγή και να επεκτείνει τις καλλιέργειες. Με αργά και σταθερά βήματα θα λανσάρει την επόμενη χρονιά ένα νέο καινοτόμο προϊόν που θα προκαλέσει τόσο το ανδρικό όσο και το γυναικείο κοινό. Παράλληλα, οι άνθρωποι της Intergamma εξετάζουν την τοποθέτηση του προϊόντος σε γυάλινη συσκευασία, κάτι που μέχρι στιγμής αποβαίνει αποτρεπτικό λόγω του υψηλού κόστους.

Πηγή: fortunegreece.com