To πασίγνωστο περιοδικό FORBES, στην έκδοσή του για τον Τουρισμό στην Ελλάδα, περιέλαβε την LifeThink στις εταιρείες που με την δουλειά, την έμπνευση και την δημιουργικότητά της προωθεί το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
H Κεφαλονίτικη εταιρεία LifeThink στο FORBES
23/07/2014 | 10:49

Το πασίγνωστο περιοδικό FORBES κατατάσσει την  Κεφαλονίτικη εταιρεία LifeThink στις εταιρείες που ξεχωρίζουν στον Τουρισμό στην χώρα μας.

ToFORBES, στην ειδική έκδοσή του για τον Τουρισμό στην Ελλάδα, περιέλαβε την LifeThinkστις εταιρείες που με την δουλειά, την έμπνευση και την δημιουργικότητά της προωθεί το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Οι καινοτόμες υπηρεσίες digitalmarketingκαι τα εξαιρετικά websitesπου κατασκευάζει η εταιρεία σε μερικά από τα πιο γνωστά ξενοδοχεία όπως MystiqueResort, VedemaHotel, KivotosBoutiqueHotel, MykonianMareκ.α. την έκαναν να ξεχωρίσει.

Η συνέντευξη

 

Πώς δραστηριοποιείται η LifeThink στον χώρο του τουρισμού και σε ποιους απευθύνεται κυρίως?

 

Η LifeThink κατασκευάζει με συνέπεια τα τελευταία 3 χρόνια websites και mobile applications με εστίαση τον τομέα του τουρισμού και αναλαμβάνει με επιτυχία το Digital Marketing αυτών.

 

Στο πελατολόγιό της είναι μερικές από τις πιο γνωστές επιχειρήσεις του χώρου, όπως ξενοδοχεία της StarwoodLuxuryCollection, UniqueVillas, LeadingHotelsoftheWorldκ.α.

 

Επίσης έχει δημιουργήσει την μεγαλύτερη σειρά mobiletravelguidesστην Ελλάδα οι οποίοι είναι πάντα στις πρώτες προτιμήσεις των επισκεπτών.

 

Γιατί μία τουριστική επιχείρηση να επιλέξει την LifeThink για συνεργασία?
Στόχος μας είναι να προσφέρουμε τα καλύτερα προϊόντα webdesignκαι προηγμένες υπηρεσίες digitalmarketing, πάντα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας.

Αυτό που κάνει την LifeThinkξεχωριστή είναι ότι είμαστε μία νέα, εξαιρετικά δημιουργική ομάδα, και οι ιδέες μας πάντα συνοδεύονται από μια σταθερή επιχειρηματική στρατηγική.

Η προσέγγισή μας είναι απλή. Θέλουμε οι πελάτες μας να είναι επιτυχημένοι και έτσι εργαζόμαστε μαζί τους σε κάθε στάδιο του projectώστε το αποτέλεσμα να πηγάζει και να εξυπηρετεί πάντοτε τις ανάγκες τους.

Έχει τη δύναμη το digital marketing να προωθήσει το τουριστικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ προϊόν?

 

Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να εκμεταλλευθούν πλήρως τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από τις νέες τεχνολογίες και να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα των SocialMedia. Με αυτό τον τρόπο, το τουριστικό Ελληνικό προϊόν στο σύνολό του θα δείξει την δυναμική και την υπεροχή του.

GH_magazinea_cover3 photo (3)