Αυτά τόνισαν στη χθεσινή ομιλία τους τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στην εκδήλωση διαλόγου που διοργανώθηκε στο Εργατικό Κέντρο
Ξεπουλούν το κερδοφόρο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς
18/10/2014 | 15:29

Ένα κερδοφόρο αεροδρόμιο που προσφέρει στον εθνικό προϋπολογισμό ξεπουλάει το ΤΑΙΠΕΔ. Αυτά τόνισαν στη χθεσινή ομιλία τους τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στην εκδήλωση διαλόγου που διοργανώθηκε στο Εργατικό Κέντρο Κεφαλονιάς για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου και στην οποία κεντρικοί ομιλητές ήταν η Βιργινία Γασπαράτου, ο Μάκης Βασιλάτος και η βουλευτής Κεφαλονιάς Αφροδίτη Θεοπεφτάτου.

Στη συζήτηση, εκτός από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ παραβρέθηκαν και εργαζόμενοι του αεροδρομίου Κεφαλονιάς, εκπρόσωποι των ξενοδόχων, εμπορικών συλλόγων, επαγγελματίες κ.α.
Εκτός από το θέμα της κερδοφορίας του αεροδρομίου, τόσο ο κ. Βασιλάτος, όσο και η βουλευτής αναφέρθηκαν και στα θέματα εθνικής ασφαλείας και εθνικής κυριαρχίας που προκύπτουν από την πώληση των αεροδρομίων, στην αβέβαια τύχη που θα έχουν οι εργαζόμενοι, στους κινδύνους για την τοπική οικονομία αφού η βέβαιη αύξηση των τελών αεροδρομίων (τα τέλη από 12 ευρώ που είναι σήμερα θα ανέβουν στα 14.5 και στη συνέχεια στα 20 ευρώ) θα επηρεάσει τον τουρισμό και ιδιαίτερα τις low cost εταιρείες.

Επίσης ορατός είναι ο κίνδυνος υποβάθμισης ή και κλεισίματος του αεροδρομίου για κάποιους μήνες εάν η λειτουργία του δεν συμφέρει την ιδιωτική εταιρεία που θα το αναλάβει. Για το τελευταίο μάλιστα έφεραν ως παράδειγμα την γραμμή Πάτρας – Σάμης.

Για όλα αυτά, σημείωσε η κ. Θεοπεφτάτου, η κυβέρνηση δεν δίνει απαντήσεις αφού κρατάει μυστικούς τους όρους των συμβάσεων για την πώληση των αεροδρομίων. Τόνισε μάλιστα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι φορείς που ετοιμάζουν μέτωπο κοινού αγώνα κατά των ιδιωτικοποιήσεων, είναι αντίθετος στην πώληση για όλους τους παραπάνω λόγους ανεξάρτητα αν ένα αεροδρόμιο είναι κερδοφόρο ή όχι.

Κερδοφόρο το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς

Όπως ανέλυσε ο Μάκης Βασιλάτος, το αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς είναι κερδοφόρο. Παρότι είναι ένα από τα αεροδρόμια με σχετικά λίγες αφίξεις και αναχωρήσεις τα έσοδά του ανά έτος ανέρχονται περίπου στα 3.000.000 ευρώ ενώ τα έξοδά του περίπου στο 1.500.000. Πέρα από αυτό, υπάρχουν κάποιες απαραίτητες εργασίες συντήρησης του κτηρίου και του αεροδιαδρόμου που πρέπει να γίνουν και των οποίων το κόστος ανέλυσε ο κ. Βασιλάτος. Δείτε τον κ. Βασιλάτο να παρουσιάζει τα οικονομικά στοιχεία.