300 χιλιάδες ευρώ ξόδεψε η Περιφέρεια για την τουριστική προβολή
Το «δημιουργικό» άγχος του Γαλιατσάτου για τον Τουρισμό και οι αστοχίες του δελτίου τύπου της Περιφέρειας
Τουρισμός
19/09/2017 | 20:55

Προσφάτως έγινε γνωστό ότι η Κεφαλλονιά μέσω της RyanAir από το 2018 θα έχει εβδομαδιαία σύνδεση με Φρανκφούρτη, το σημαντικότερο οικονομικό κέντρο της Γερμανίας, αλλά και ένα από τα σημαντικότερα της Ευρώπης. Ακολούθησαν διθύραμβοι για τις κινήσεις της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων δια στόματος του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, κ. Σπύρου Γαλιατσάτου, ο οποίος μέσα σε διάστημα λίγων ημερών υπέγραψε δύο σχετικά κείμενα, ενημερώνοντας τον κόσμο για την στρατηγική της ΠΙΝ στο κομμάτι του τουρισμού.

Μέχρι εδώ όλα καλά, απλώς θα θέλαμε να καταθέσουμε δύο καλοπροαίρετες ενστάσεις.  Αναφέρθηκε από τον κ. Γαλιατσάτο ότι αποφασίστηκε η διενέργεια συνδιαφήμισης με ηλεκτρονικά μέσα (εμφανίσεις με banners, Facebook και Instagram) και κάπου εκεί σχολίασε πως πραγματοποιήθηκαν 1.333.333 εμφανίσεις (impressions) σε υπολογιστές και κινητά, στο  δε Facebook έγινε ένα ποστάρισμα με 133.671 εμφανίσεις και με το Instagram  επίσης ένα ποστάρισμα με 100.000 εμφανίσεις και αυτά αφορούσαν κοινό που είχε ψάξει για πτήσεις μέσω της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας προς Κεφαλλονιά και Κέρκυρα, δεν είχε όμως κάνει κράτηση.

Θεωρούμε πως τα ποσά που ανέφερε, διατηρώντας πάντα την επιφύλαξή μας για το διάστημα που έγινε η προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι μικρά…133.000 εμφανίσεις και κάτι ψιλά ή 100.000 εμφανίσεις για νησιά του Ιονίου και υπολογίζοντας τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι «μεγάλα» νούμερα, είναι μικρά! Τι είναι 100.000 εμφανίσεις μπροστά στους 130.000.000 πελάτες της Ryanain που ταξιδεύουν σε 200 διαφορετικούς προορισμούς; Είναι φυσικά θετικό το ότι υπάρχει ενημέρωση, όμως αυτά τα ποσά που αναφέρονται από τον κ. Γαλιατσάτο δεν θεωρούμε ότι είναι ενθαρρυντικά ή τουλάχιστον δεν ευθύνονται για την επιτυχία της Φρανκφούρτης. Ή αφορούν διαφήμιση για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα ή κάτι δεν έγινε σωστά. Εν πάση περιπτώσει, κρατάμε το θετικό της υπόθεσης, που είναι πως του χρόνου θα έχουμε πτήσεις και από Φρανκφούρτη.

Η άλλη ένστασή μας έχει να κάνει με τη γενικότερη εικόνα που θέλει να περάσει η ΠΙΝ σχετικά με το ποιοι είναι πίσω από τις κάμερες, πίσω δηλαδή από την επιτυχία της Φρανκφούρτης και γενικά των αριθμών του Τουρισμού στο νησί μας που ήταν ομολογουμένως ανεβασμένοι… Προφανώς δεν έδρασε μόνη της η Περιφέρεια. Είναι πολλοί οι φορείς πίσω από την επιτυχία στον Τουρισμό, είναι ιδιώτες, είναι σύλλογοι, είναι οι Δήμοι που συνεργάζονται με την Περιφέρεια.

Ειδικά για την Κεφαλλονιά, ο Δήμος προσπάθησε να στηρίξει την εικόνα της Κεφαλλονιάς στην Γερμανία. Η έκθεση Maimarkt Manheim με παρουσιάσεις σε τηλεοπτικά του κ. Βαγγέλη Κεκάτου, η πρόσφατη αδελφοποίηση με Rein Neckar Krais, το πρόγραμμα ανταλλαγής με Δήμο Κολωνίας και η έκθεση Seatrade στο Αμβούργο, είναι μερικές χρήσιμες και παραγωγικές κινήσεις για τη μελλοντική συνεργασία με τη Γερμανία. Σε αυτό θα μπορούσε κανείς να προσθέσει και τις πολύ καλές δημόσιες σχέσεις του αντιδήμαρχου τουρισμού, ο οποίος στο πρόσφατο σύμφωνο που υπεγράφη με το  Rein Neckar Krais έφερε στην Κεφαλλονιά το μισό συμβούλιο της εν λόγω Περιφέρειας…

Με λίγα λόγια, η επιτυχία της Φρανκούρτης – το δεύτερο πραγματικά καλό νέο μετά την ανακοίνωση για αύξηση στην κρουαζιέρα τον επόμενο χρόνο – δεν ήταν ατομική, ήταν συλλογική και τα μπράβο αξίζουν σε όλους, και στην ΠΙΝ και στον Δήμο και στους φορείς και στους ιδιώτες που στηρίζουν χρόνια τις προσπάθειες στον Τουρισμό.

Κατά τα άλλα, ευχόμαστε κάθε τόσο να ακούμε και ένα καλό νέο για τον Τουρισμό και όλοι όσοι εμπλέκονται να έχουν το δημιουργικό άγχος της επιτυχίας των προσπαθειών τους.

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer